1. POSTOPEK NAKUPA

Minimalni znesek naročila je 10 EUR. Postopek nakupa poteka v slovenskem jeziku. Izdelke se izbira in naroča iz seznama izdelkov v Spletni trgovini. Vsi izdelki so na voljo le do odprodaje zalog. V času povečanega povpraševanja se lahko zgodi, da pred potrditvijo naročila potečejo zaloge.

1.1. Postopek oddaje naročila:

1. Izbira izdelkov: Kupec izbere želeni izdelek in klikne na gumb Dodaj v košarico. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.

2. Košarica: ko Kupec izbere vse želene izdelke, klikne na gumb Košarica, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu spletne strani. Če kateri izmed izbranih izdelkov Kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb X, ki se nahaja za sliko izdelka. V kolikor je uporabnik zadovoljen z izbiro izdelkov, s postopkom nakupa nadaljuje s klikom na ''Moja košarica''.

3. Nadaljevanje na blagajno: v kolikor je Kupec registrirani uporabnik, se podatki o dostavi izpolnijo avtomatično v skladu s podatki, navedenimi ob registraciji. V kolikor Kupec ni registrirani uporabnik, mora podatke izpolniti sam.

Če ima uporabnik promocijsko kodo, ki jo je dobil po e-mailu, na Facebook-u ali na spletni strani www.kalia.si, jo vnese v polje promo koda. Da je bil kupon uporabljen, uporabnik vidi odšteti znesek popusta pod naročenimi izdelki.

Kupec mora izbrati način plačila.

V kolikor kupec izbere prevzem v izbrani poslovalnici (Click&Collect), je možno samo predhodno plačilo s plačilno kartico.

Kupec lahko dokonča nakup s klikom na gumb POTRDI.

4. Potrditev:

1.Uporabnik pregleda svoje naročilo. V tem koraku ima še vedno možnost spreminjati način dostave in plačila.

2. Pred zaključkom nakupa mora uporabnik prebrati Splošne pogoje poslovanja.

3. V tej točki uporabnik izpolni podatke o plačilu, v kolikor je v prejšnjem koraku izbral plačilo z bančno kartico.

4. Vpiše svoje plačilne podatke. S klikom na PLAČAJ ZDAJ se kupec strinja z vnesenimi podatki in izbranimi izdelki.

5. Ko kupec potrdi naročilo (s klikom na gumb PLAČAJ ZDAJ), sprememba naročila preko spletne strani www.kalia.si, ni več možna.

Preklic naročila: Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme obvestilo o tem, da je bilo naročilo uspešno oddano. Uspešno oddanega naročila ni več mogoče preklicati.

 1.2. Postopek po oddaji naročila:

1. Po potrditvi naročila Kupec svoj elektronski naslov prejme obvestilo "potrdilo o prejemu naročila / naročilo v obdelavi", kar pomeni, da je naročilo uspešno oddano – sprejeto v informacijski sistem prodajalca. Pravni status prejetega naročila je "prednaročilo”, ki Prodajalca ne zavezuje k zagotovitvi oz. dobavi naročenih izdelkov, dokler naročila ne potrdi.

2. Obdelava naročila: prejeto naročilo Prodajalec pregleda in preveri možnost dobave naročenih izdelkov. Kupca obvesti o nadaljnjem statusu naročila. Prejeta naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem izdelka.

3. Prodajalec lahko Kupca pokliče na njegovo kontaktno telefonsko številko z namenom zagotavljanja točnosti dobave ali da se dogovori za ustrezno rešitev, če izdelka ni mogoče dobaviti ali z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu.

4. V primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri Prodajalcu, ali v primeru naročil Kupca, ki nakupov običajno ne izvrši, si Prodajalec pridržuje pravico Kupca kontaktirati in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila.

5. Prodajalec lahko prejeto naročilo potrdi ali z razlogom zavrne (npr. izdelka ni na zalogi, ni izpolnjena zahteva po ustreznem plačilu, zaradi vnosa in objave očitno napačne cene, ipd.). Prodajalec si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima Kupec neporavnane obveznosti iz preteklih naročil, če je Kupec v sporu s Prodajalcem v zvezi z nakupom preko Spletne trgovine ali če zlorablja pravico do odstopa od pogodbe. V primeru zavrnitve naročila Kupec prejeme obvestilo ''naročilo zavrnjeno'' ali ''naročilo delno zavrnjeno'' (kadar le dela izdelkov iz naročila ni možno dobaviti).

Morebitne spremembe oddanega naročila (spremembe modela, vrste, barve, količine, ipd.) lahko kupec poda tako, da pred obvestilom o potrditvi naročila pošlje zahtevo za spremembo na elektronski naslov spletnatrgovina@kalia.si oz. s klicem na telefonsko številko 01/475 92 23.

Račun je možno izdati le na fizično osebo in ga ni mogoče popravljati na pravno osebo.

1.3 Naročilo potrjeno

V primeru potrditve naročila kupec prejeme obvestilo ''naročilo potrjeno''. Pogodba o nakupu naročenega izdelka (v nadaljevanju: ''Prodajna pogodba'') med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo oz. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji prodaje fiksirani in veljajo tako za Prodajalca kot za Kupca.

Prodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku Prodajalca in je Kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu - profilu. Kupec lahko kopijo Prodajne pogodbe pridobi tako, da naslovi zahtevo na elektronski naslov spletnatrgovina@kalia.si, v kateri navede podatke o opravljenem naročilu. Prodajalec pošlje kopijo Prodajne pogodbe na elektronski naslov ali na poštni naslov kupca, kot sta bila podana v času nakupa. Prodajna pogodba se hrani toliko časa kot je potrebno za hrambo tovrstnih listin skladno z veljavno zakonodajo in računovodskimi standardi.

V primeru nejasnosti pri potrditvi naročila lahko Kupci Prodajalca kontaktirajo na telefonski številki 01/745 92 23 ali na e-poštnem naslovu spletnatrgovina@kalia.si. Kupec lahko pričakuje odgovor na vprašanja preko e-poštnega naslova v roku 48 ur. V času povečane prodaje se lahko rok za odgovor na vprašanje podaljša.

 

  1. PROMOCIJSKA KODA ali PROMO KODA

Promocijska koda prinaša ugodnosti na spletni strani www.kalia.si in je časovno omejena. Ko je določena koda aktivna se ta nahaja na naslovni, prvi strani spletne strani, na strani določene spletne podstrani ter na drugih medijih. Promocijsko kodo prejmete tudi na vaš e-poštni naslov, v kolikor ste naročeni na naše e-novice.

Promocijska koda je veljavna le v navedenem časovnem roku. Če potrošnik izkoristi promocijsko kodo vendar to naročilo kasneje po lastni volji prekliče, če izdelka zmanjka ali če se pošiljka med transportom poškoduje, potrošnik ni več upravičen do nove ugodnosti s to promocijsko kodo, v kolikor je ta že potekla.

Uporaba promocijske kode:

- Izberite izdelek, ki ima veljavno promocijsko kodo.

- Ko je izdelek v košarici in zaključujete nakup vpišete promocijsko kodo.

- V polje »Vpiši promo kodo« vpišite navedeno veljavno promocijsko kodo.

- Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.

- Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Potrditev. Prikazan je znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

- Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila ni mogoča.

 

Niste našli odgovora na svoje vprašanje?

Pošljite nam sporočilo na spletnatrgovina@kalia.si ali pa nas pokličite na številko 01/475 92 23 in z veseljem vam bomo pomagali.