%
×
dni ur minut sekund

Pogoji uporabe in prodaje

Splošni pogoji spletne trgovine Semenarna Ljubljana d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot)Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Semenarna Ljubljana (v nadaljevanju tudi »prodajalec«) upravlja podjetje Semenarna Ljubljana d.o.o, Bratislavska cesta 5, 1000 Ljubljana, matična številka: 5005574000, davčna številka: SI53059638, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne strani in urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.

V pogojih poslovanja so opredeljeni postopek naročanja, nakupa/plačevanja, dostave in možnosti vračila.

Kupca zavezujejo pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku oddaje naročila. Kupec se je dolžan ob oddaji naročila seznaniti s pogoji poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Za nakup izdelka v spletni trgovini Kalia se ni potrebno registrirati.

Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine Kalia brez predhodnega opozorila.

KUPEC

Kupec je vsaka fizična oseba, ki preko spletne strani www.kalia.si izbere, naroči in plača vsaj en izdelek. Na ta način se sklene Pogodba na daljavo. Nakup omogočamo vsem prebivalcem evropske unije z opombo, da je dostava trenutno možna le na podorčju Republike Slovenije.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  1. Podatke o statusu: Semenarna Ljubljana d.o.o., Bratislavska cesta 5, 1000 Ljubljana, Matična številka: 5005574000.
  2. Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon).
  3. Bistvene lastnosti izdelkov.
  4. Dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku). V času povečane dinamike se lahko zgodi, da pred obravnavo vašega naročila le tega zmanjka.
  5. Pogoje dostave izdelkov (način, kraj in rok dostave).
  6. Cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve.
  7. Način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka.
  8. Časovno veljavnost ponudbe.
  1. Rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen).
  2. Pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

REGISTRACIJA, POSTOPEK NAKUPA, ČASOVNA VELJAVNOST PONUDBE

REGISTRACIJA IN UPORABNIŠKI RAČUN

Za nakup izdelkov v spletni trgovini Kalia se ni potrebno predhodno registrirati.
V primeru prostvoljne registracije se ob prijavi za registracijo uporabnik, ki se želi prijaviti kot fizična oseba, posreduje naslednje osebne podatke:
- ime in priimek,
- naslov e-pošte (uporabniško ime),
- telefonska številko,
- naslov/kraj.

Geslo uporabnik ob registraciji določi sam in ga lahko naknadno tudi spremeni le sam. Pri registraciji lahko uporabnik izbere/označi s klikom na kvadratek sledeče, ali:

- Želi prejemati obvestila o aktualnih in akcijskih ponudbah ter novostih v spletnih ali klasičnih trgovinah Kalia.

- Dovoljuje uporabo podatkov za namene neposrednega trženja (remarketing, segmentacija kupcev).

S klikom na gumb Potrdi registracijo se šteje, da je kupec seznanjen o Politiki varstva osebnih podatkov.

Potrditev registracije pomeni vnos in posredovanje zgoraj navedenih podatkov z namenom oblikovanja uporabniškega računa (profila), ki omogoča nakup ter preverjanje identitete. Identiteta se preverja s potrditvenim sporočilom na posredovani naslov e-pošte. Z registracijo dobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Geslo je tajno in ga uporabnik ne sme razkrivati tretjim osebam. Uporabniško ime in geslo nedvoumno določata uporabnika in ga povezujeta z vnesenimi podatki. Uporabnik je dolžan zagotoviti, da z uporabniškim imenom in geslom nastopa sam oz. oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu, ter je odgovoren za naročila, ki so oddana pod njegovim uporabniškim imenom. V primeru suma zlorabe je uporabnik dolžan nemudoma obvestiti prodajalca s klicem na tel. št. 01/7459223 ali preko e-naslova spletnatrgovina@kalia.si. Do uporabniškega računa uporabnik kasneje dostopa s prijavo. V prijavo lahko dostopa le z e-naslovom in geslom podanima ob registraciji.

Uporabnik je dolžan posredovati točne in popolne podatke. Vse spremembe podatkov je dolžan registrirani uporabnik nemudoma posodobiti na uporabniškemu računu – Moji podatki.

Uporabniški račun lahko uporabnik kadarkoli zapre s posredovanjem zahteve za preklic uporabniškega računa na e-naslov spletnatrgovina@kalia.si pisni zahtevi je potrebno predložiti dokazilo o identiteti in naslovu. Po potrditvi zaprtja računa s strani Semenarne Ljubljana se uporabnikov račun zbriše.

POSTOPEK NAKUPA

Postopek nakupa poteka v slovenskem jeziku. Izdelke se izbira in naroča iz seznama izdelkov v spletni trgovini Kalia. Vsi izdelki so na voljo do odprodaje zalog. V času povečane dinamike se lahko zgodi, da pred obravnavo vašega naročila le tega zmanjka.

Postopek celotnega nakupa:

1. Izbira izdelkov
- Uporabnik izbere želeni izdelek in klikne na gumb Dodaj v košarico. Ko je izdelek dodan v košarico, je v njej tudi viden.

2. Košarica
- Ko uporabnik izbere vse želene izdelke, klikne na gumb Košarica, ki je v zgornjem desnem kotu spletne strani.
- Če kateri izbrani izdelek kupcu ne ustreza, ga iz košarice lahko odstrani s klikom na gumb X, ki je za sliko izdelka.
- V kolikor je uporabnik zadovoljen z izbiro izdelkov nadaljuje s postopkom nakupa s klikom Nadaljuj na blagajno.

3. Nadaljuj na blagajno
Podatki o dostavi so vpisani avtomatično in so podatki, ki jih je uporabnik navedel v registraciji v spletni trgovini. Naslov za dostavo lahko uporabnik tudi spremeni oz. doda drug naslov za dostavo.
- Uporabnik izbere tudi način plačila (s kreditno kartico ali po povzetju)
- Če je uporabnik izbral možnost dostave v izbrano poslovalnico, je možen le način plačila s kreditno kartico.
- Če ima uporabnik promocijsko kodo, ki jo je dobil po e-mailu, na Facebook-u ali na spletni strani www.kalia.si, jo vnese v polje promo koda. Da je bil kupon uporabljen, uporabnik vidi odštet znesek popusta pod naročenimi izdelki.
- Uporabnik se v tem koraku odloči za dokončanje nakupa s klikom na gumb POTRDITEV

4. Potrditev
- Uporabnik pregleda svoje naročilo. V tem koraku ima še vedno možnost spreminjati način dostave in plačila.
- Pred zaključkom nakupa mora uporabnik prebrati Splošne pogoje poslovanja.
- V tej točki uporabnik izpolni podatke o plačilu, v kolikor je v prejšnjem koraku izbral plačilo z bančno kartico.
- Vpiše svoje plačilne podatke. S klikom na PLAČAJ  se kupec strinja z vnesenimi podatki in izbranimi izdelki.
- Ko kupec potrdi naročilo (s klikom na gumb PLAČAJ), sprememba naročila preko spletne strani Kalia, ni več možna.

PO ODDAJI NAROČILA:

- Po potrditvi naročila kupec prejeme na dani elektronski naslov obvestilo "potrdilo o prejemu naročila/naročilo v obdelavi", t.j. da je naročilo uspešno oddano – sprejeto v informacijski sistem prodajalca. Pravni status prejetega naročila je "prednaročilo” in ne zavezuje ponudnika k zagotovitvi oz. dobavi naročenih izdelkov, dokler naročilo ni potrjeno s strani prodajalca.
- Prejeto naročilo ponudnik pregleda ter preveri možnost dobave naročenih izdelkov ter kupca obvesti o nadaljnjem statusu naročila in predvidenem roku dobave (obdelava naročila).
- Preverja se ustreznost artikla in morebitne poškodbe.
- Prejeta naročila se obdelujejo v delovnem času od ponedeljka do petka po vrstnem redu oddanih naročil oz. po planiranih časovnih terminih za prevzem izdelka.
- Ponudnik lahko pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko z namenom zagotavljanja točnosti dobave (npr. da se dogovori za ustrezno rešitev, če izdelka ni mogoče dobaviti) oz. z namenom preverjanja posredovanih podatkov v naročilu.
- V primerih naročil, ki odstopajo od povprečnih naročil ali trgovsko običajnih količin pri prodajalcu, ali v primeru naročil posameznika, ki nakupov ne izvrši, si ponudnik pridržuje pravico kontaktirati kupca in zahtevati drug način plačila iz nabora predvidenih plačilnih sredstev oz. zahtevati ustrezno zavarovanje plačila.
- Prodajalec lahko prejeto naročilo potrdi ali z razlogom zavrne (npr. izdelka ni na zalogi, izdelek ne ustreza fotografiji, ni izpolnjena zahteva po ustreznem plačilu, zaradi vnosa in objave očitno napačne cene, ki je posledica avtomatiziranega prenosa podatkov, ipd.). Ponudnik si pridržuje pravico do zavrnitve naročila, če ima kupec neporavnane obveznosti do ponudnika iz preteklih naročila, če je v sporu s ponudnikom v zvezi z nakupom preko spletne trgovine Kalia ali če zlorablja pravico do odstopa od pogodbe. V primeru zavrnitve naročila kupec prejeme obvestilo »naročilo zavrnjeno« ali v primeru, ko del izdelkov z naročila ni možno dobaviti, "naročilo delno zavrnjeno."

Morebitne spremembe oddanega naročila za izdelek (npr. številke oz. velikosti, barve, količine, ipd.) lahko kupec poda tako, da pred obvestilom o potrditvi naročila (oz. izdajo računa) pošlje zahtevo za spremembo na elektronski naslov spletnatrgovina@kalia.si oz. s klicem na telefonsko številko 014759223.

Račun je možno izdati le na fizično osebo in ga ni mogoče popravljati na pravno osebo.

NAROČILO POTRJENO

V primeru potrditve naročila kupec prejeme obvestilo Naročilo potrjeno. Pogodba o nakupu naročenega izdelka med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo oz. pošlje elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji prodaje fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Nakup opravljen preko spletne trgovine Kalia se šteje za nakup, opravljen skladno s pravnim redom Republike Slovenije, brez upoštevanja kolizijskih pravil. Nakup omogočamo vsem prebivalcem evropske unije.

Pogodba o nakupu izdelkov oz. oddano naročilo s potrditvijo je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu - profilu. Kupec lahko po želji kopijo naročila pridobi na podlagi zahteve, v kateri navede podatek v zvezi opravljenim naročilom, ki jo naslovi na elektronski pošti na naslov spletnatrgovina@kalia.si; ponudnik pošlje kopijo pogodbe na elektronski naslov, ki je bil veljaven v času nakupa oz. po pošti na naslov kupca, ki je bil podan v času nakupa. Pogodba se hrani za čas, potreben za hrambo tovrstnih listin skladno z zakonodajo oz. računovodskimi standardi.

Kupec prejme za svoj nakup v spletni trgovini Kalia v tiskani obliki, ki je priložen paketu oz. ga izda izbrana poslovalnica Kalia v primeru prevzema v poslovalnici.

PREKLIC NAROČILA

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo naročilo uspešno oddano. Naročila uspešno oddanega naročila ni možno preklicati.

REKLAMACIJA

Če so izdelki, ki jih je kupec prejel napačni, v napačni količini, barvi ali poškodovani, je kupec upravičen do odstopa od naročila.

Ob reklamaciji kupec izpolni reklamacijski obrazec. Izdelek v originalni embalaži pošlje priporočeno na naslov, ki je naveden na računu. Kupec ima pravico do dobropisa ali vračila kupnine.

V primeru, da je do kupca prispel paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

V primeru, da z dostavljenim izdelkom ni vse kot bi moralo biti (nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo) ali, ko kupec izdelek uporablja ter z njem ali njegovimi lastnostmi ni zadovoljen, nam lahko reklamacijo naslovi na:
- e-naslov  spletnatrgovina@kalia.si,
- telefonsko številko 017459223,
- skupaj z reklamacijskim zapisnikom po pošti (priporočeno), na naslov Semenarna Ljubljana d.o.o., Ljubljanska cesta 65, 2311 Hoče.
Kupec ima na voljo dve možnosti uveljavljanja napak na kupljenih izdelkih:

  1.   uveljavljanje pravic iz naslova stvarne napake,
  2.   uveljavljanje pravic iz garancije.

Uveljvaljanje pravic iz naslova stvarne napake

Stvarno napako kupec uveljavlja za izdelke za katere meni, da nimajo lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalo rabo za katero je bil izdelek kupljen.

Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Za stvarno napako gre kadar izdelek nima:

- lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo;

- lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero ga kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

- lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

- če je prodajalec kupcu izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom.

Stvarno napako lahko kupec reklamira v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če ugotovimo, da je neuporabnost izdelka oz. poškodba posledica kupčevega nepravilnega ravnanja, reklamacije ne bomo upoštevali. Če napaka ni sporna, bomo čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugodili potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor pa bomo v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

Potrošnik izdelek skupaj z obrazcem, računom in natančnim opisom napake oz. poškodbe pošćlje priporočeno na naslov trgovine, ki je na računu ali prinese v eno od poslovalnic Kalia.

Reklamirano blago potrošnik pošlje priporočeno, na lastne stroške. Pošiljk z odkupnino prodajalec ne sprejema. V primeru, da je stvarna napaka potrjena, se potrošniku ob kupnini, vrnejo tudi stroški pošiljanja.

Kupec, ki je prodajalca pravilno obvestil o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

- odpravi napako na artiklu (v kolikor je to mogoče),

- vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako,

- ali vrne plačan znesek.

2. Uveljavljanje pravic iz garancije

Garancijo potrošnik uveljavlja za izdelke, ki imajo garancijo. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije. Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva vračilo plačanega zneska.

Skladno s pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu, se izvede pošiljanje izdelka v reklamacijo. Potrošnik s pošiljanjem izdelkov v garancijo ne nosi stroškov.

Pravico do uveljavljanja garancije na izdelku ureja Zakon o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov iz postopka stvarne napake ali garancije

Kupec je dolžan izdelke, ki jih je vrnil ponudniku zaradi uveljavljenja garancijsko, reklamacije ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti na navedenem naslovu.

Ponudnik pošlje kupcu obvestilo o vrnitvi izdelka iz postopka ter ga obvesti o njegovem prevzemu. Kupec je dolžan izdelke prevzeti v roku 14 dni od prejema obvestila.

PROMOCIJSKA KODA ali PROMO KODA

Promocijska koda prinaša ugodnosti na spletni strani Kalia in je časovno omejena. Ko je določena koda aktivna se ta nahaja na naslovni, prvi strani spletne strani, na strani določene spletne podstrani ter na drugih medijih. Promocijsko kodo prejmete tudi na vaš e-naslov, v kolikor ste naročeni na naše e-novice.

Promocijska koda je veljavna le v navedenem časovnem roku. Če potrošnik izkoristi promocijsko kodo vendar to naročilo kasneje po lastni volji prekliče, če izdelka zmanjka ali če se pošiljka med transportom poškoduje, potrošnik ni več upravičen do nove ugodnosti s to promocijsko kodo, v kolikor je ta že potekla.

Uporaba promocijske kode:

- Izberite izdelek, ki ima veljavno promocijsko kodo.

- Ko je izdelek v košarici in zaključujete nakup vpišete promocijsko kodo.

- V polje »Vnesi promocijsko kodo« vpišite navedeno veljavno promocijsko kodo.

- Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.

- Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Potrditev. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

- Kombinacija različnih oblik ugodnosti znotraj istega naročila ni mogoča.

CENE

Vse cene v spletni trgovini Kalia, so navedene v evrih (EUR) in vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene ne vključujejo stroškov, povezanih z dostavo izdelkov. 

Cene nimajo vnaprej določene veljavnosti ter se lahko kadarkoli spreminjajo brez posebnega predhodnega obvestila. Veljavne cene so tiste cene, kot so bile veljavne v času, ko je oddano naročilo prejel informacijski sistem ponudnika.

Veljavna cena je tista cena, ki je navedena v času oddaje naročila. Cene, kot tudi pogoji poslovanja, se lahko kadarkoli spremenijo, brez predhodne najave, vendar spremembe ne veljajo za nazaj.

Akcijske cene so posebej označene in veljajo za čas objave v spletni trgovini Kalia.

NAČIN PLAČILA

Plačilo po povzetju: naročilo plačate dostavljavcu, ko vam le ta dostavi pošiljko.
Plačilna oz. kreditna kartica: naročilo plačate takoj, sprejemamo kartice.

Ponudnik izda kupcu račun z razčlenjenimi cenami in stroški za naročene izdelke.

IZDAJA RAČUNA

Prodajalec kupcu izda natisnjen račun in ga skupaj z izdelki pošlje na navedeni naslov kupca. Kupec prejme račun za vsako naročilo posebej ali ločeno odpremo znotraj naročila.

Na računu so razčlenjene cene in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

DOSTAVA

Dostavljamo le na območju Republike Slovenije.

NAČINI DOSTAVE

- Dostava na dom
 

DOSTAVA NA DOM

Izdelke pošiljamo preko Pošte Slovenije. Izdelek, ki je na voljo, pošljemo v roku 2 - 7 delovnih dni od potrditve naročila na naslov kupca. Rok dostave se lahko podaljša v primeru povečanega števila naročil, ki jih prejmemo ali v kolikor kupec naroči večjo količino izdelkov.

Kupec je dolžan pošiljko pregledati. V primeru mehanske poškodbe pošiljke je dolžan škodo prijaviti dostavljavcu oz. Pošti Slovenije in je dolžan pošiljko zavrniti, hkrati pa mora svojo zavrnitev nemudoma sporočiti na e-naslov: spletnatrgovina@kalia.si. Od trenutka prevzema dalje se smatra, da je pošiljka v brezhibnem stanju oz. brez vidnih poškodb.

V primeru nejasnosti pri potrditvi naročila nas kupci lahko kontaktirajo na telefonsko številko  017459223 ter na e-naslov spletnatrgovina@kalia.si. V roku 48 ur lahko kupec pričakuje odgovor na vprašanja preko preko e-naslova. V času povečane prodaje se lahko rok za odgovor na vprašanje podaljša.

akcijskih obdobjih lahko zaradi večjega števila naročil, posledično večjega števila vprašanj nastane zamuda dostave izdelkov.

Če dostavna služba ne uspe kupca najti na navedenem naslovu, bo dostavna služba Pošte Slovenije pustila obvestilo o možnosti prevzema. Če paket ne bo prevzet, bo le ta vrnjen k nam.

V primeru, da kupec ne prevzame pravočasno pošiljke in je le-ta vrnjena nazaj na naslov pošiljatelja, kupec nosi stroške ponovnega pošiljanja pošiljatelju.

 

ČAS DOSTAVE

Po tem, ko dobimo obvestilo o kupčevem ustvarjenem spletnem naročilu, gre naročilo v status obdelave, kjer najprej preverimo, ali so vsi naročeni izdelki na zalogi. Po uspešni obdelavi naročila kupec prejeme obvestilo Pošte Slovenije o statusu dobave.

Če naročilo vsebuje več kot en izdelek, se lahko zgodi, da celotno naročilo prispe v več pošiljkah. Ko bodo vse vaše pošiljke prispele v izbrano poslovalnico in je naročilo kupca pripravljeno na prevzem, bomo kupcu na e-mail poslali obvestilo, da lahko svoje izdelke prevzame.

 

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA

Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelka prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov spletnatrgovina@kalia.si, za odstop od pogodbe lahko uporabi izjavo, ki je dostopna tu.

Izdelki, ki jih kupec vrne prodajalcu, morajo biti nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Prejetega izdelka kupec ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Opraviti sme ogled in preizkus prejetega izdelka v obsegu, ki je potreben za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:

- pridobite dejansko posest nad blagom,

- pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročili v enem naročilu,

- pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,

- pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.

Obvestilo o odstopu lahko kupec predloži prodajalcu z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:

- pisno na naslov naveden na računu

- v elektronski obliki na spletnatrgovina@kalia.si

 

Šteje se, da je kupec podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi kupec.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah:

- o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;

- o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;

- o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;

- o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;

- o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat; 

- o dobavi časopisov, periodičnega tiska ali revij razen pri naročniških pogodbah za dobavo takih publikacij; 

- o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat; 

- o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti; 

- o dobavi alkoholnih pijač, katerih cena je dogovorjena ob sklenitvi prodajne pogodbe in ki se lahko dostavijo po 30 dneh, njihova dejanska vrednost pa je odvisna od nihanj na trgu, na katera podjetje nima vpliva; 

- sklenjenih na javnih dražbah; 

- pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe; 

- o nastanitvi, ki ni namenjena stalnemu bivanju, prevozu blaga, najemu vozil, pripravi in dostavi hrane, ali storitvah za prosti čas, pri katerih se podjetje zaveže, da bo izpolnilo svojo obveznost ob točno določenem datumu ali v točno določenem roku; 

- o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

VRAČILO IZDELKA

Kupec krije strošek vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostave). Kupec je dolžan vrniti izdelek v roku 14 dneh od oddaje odstopa od pogodbe bodisi:

1. S priporočeno dostavo po pošti na naslov Semenarna Ljubljana d.o.o., Ljubljanska cesta 65, 2311 Hoče. Naslov je naveden na poštni nalepki (pošiljatelj). Šteje se, da je kupec pravočasno vrnil blago, če je odposlano pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo oz. nas je o odstopu obvestil v roku 14 dni od prejema izdelka. Kot datum odpošiljanja velja datum, ko je pošta datirana s strani ponudnika poštnih storitev.

 

Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Obrazec za vračilo novega artikla in obrazec za napačno dostavljenega artikel je na povezavi.

VRAČILO PREJETIH PLAČIL

Kupcu bomo za izdelek vrnili že plačano kupnino v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si ponudnik pridržuje pravico, da zadrži vračilo do prevzema vrnjenega izdelka oz. dokler kupec ne predloži dokazila, da je izdelek poslal nazaj ponudniku. 

Kupcu se vrnejo prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil ob nakupu, razen, če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Delna vračila na kreditno kartico žal niso možna.

Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V tem primeru, nam kupec posreduje številko osebnega računa ali ga zapiše v obrazec za vračilo blaga.

Stroške vračila blaga krije kupec, razen v primerih, ko stranka prejme poškodovan ali napačen artikel.

Postopek za vračilo kupnine

Prosimo vas, da pripravite naslednje podatke:

• račun, ki je bil priložen artiklu

• številko transakcijskega računa, kamor bo nakazana kupnina

Zahtevane informacije priložite v paketu skupaj z vrnjenim artiklom. Obrazec za vračilo je dostopen tukaj.

 

REŠEVANJE PRITOŽB, SPOROV IN VELJAVNO PRAVO

V primeru težav nas kupec lahko kontaktira po elektronski pošti na  spletnatrgovina@kalia.si, kamor oddate pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Prizadevamo si, da morebitne spore rešujemo mirno in sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Kot ponudnik izdelkov in storitev omogočamo objavo elektronske povezave na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

AVTORSKE PRAVICE

Celotna vsebina na spletni strani www.kalia.si je v naši lasti. Celotna vsebina, ki se nahaja na naših spletnih straneh, se ne sme koristiti oz. kakorkoli posredovati tretjim osebam. Vse avtorske pravice so pridržane. Brez naše vednosti ni dovoljeno naših proizvodov kakorkoli ponujati, prodajati in si jih lastniniti z namenom nadaljnje prodaje.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Vsi osebni podatki so varovani v skladu z ZVOP-1 in se bodo uporabljali izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje računov, ponudb, informativnega gradiva, e-novic) in ostalo potrebno komunikacijo z uporabnikom. Za točnost vnesenih podatkov, ki jih je uporabnik navedel pri registraciji v spletno trgovino na odgovarjam.

Prodajalec bo za nedoločen čas hranil naslednje podatke registriranih članov: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije. Za potrebe varnosti se izbirajo tudi IP naslovi uporabnikov, ki dostopajo in uporabljajo spletno trgovino. Vsi osebni podatki ne bodo predani ali posredovani tretji osebi.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Mnenja in priporočila izražena preko; FB strani: https://www.facebook.com/vrtnicenterkalia je možno uporabiti tudi na spletni strani www.kalia.si, z namenom pridobivanja novih uporabnikov na podlagi izkušenj tistih, ki ste se z nami že srečali. V upanju in želji, da bi vas bilo čim več, je na FB strani https://www.facebook.com/vrtnicenterkalia omogočeno komentiranje prav vsem uporabnikom. V želji po zadovoljnem in spoštljivem odnosu, prodajalec vsak komentar skrbno pregleda in žaljive, neprimerne in nekoristne izjave lahko tudi odstrani. Z oddajo komentarja se uporabnik strinja, da ga lahko Semenarna Ljubljana d.o.o. v celoti ali delno uporabi v spletnih in drugih medijih, v neomejenem časovnem okviru, za namen objave v oglasih ali drugih marketinških promocijah, ki so v poslovnem interesu Semenarna Ljubljana d.o.o..

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Zaradi narave poslovanja na svetovnem spletu se ponudba izdelkov preko spletne trgovine Kalia ažurira in spreminja pogosto in hitro. Ponudnik si prizadeva zagotoviti jasne in temeljite informacije za predstavitev osnovnih značilnosti (lastnosti) prodajnih izdelkov, ki jih pridobi od dobaviteljev, zato ponudnik ne odgovarja za morebitne napake (netočnosti, nepopolnosti) v podatkih za morebitno škodo, ki iz tega lahko izhaja. Prav tako si pridružuje pravico do spremembe informacij brez posebnega predhodnega opozorila.

Slike (fotografije) izdelkov, objavljene v spletni trgovini, so simbolične. Morebitne razlike med sliko in dejanskim izdelkom (barvna odstopanja, ipd.), ne vplivajo na specifikacijo samega izdelka.

Ponudnik se zavezuje zagotavljati točne podatke o ceni izdelkov. V primeru, da bi se cena izdelka spremenila med pošiljanjem oz. oddajo naročila in prejemom oz. potrditvijo naročila v informacijskem sistemu ponudnika, je kupcu omogočen odstop od pogodbe (nakupa) pod pogoji, ki jih določajo Splošni pogoji poslovanja.

Prodajalec ni odgovoren za občasno nedelovanje spletne trgovine Kalia.

V spletni trgovini Kalia ne veljajo vse prodajne aktivnosti, ki se izvajajo v poslovalnicah (maloprodajnih mestih) ponudnika, kot na primer vendar ne izključno, posebni popusti za člane klubov, posebne akcije kot npr. 3 za 2, unovčevanje kuponov s popusti ipd. ali obratno.

POMOČ UPORABNIKOM IN PRITOŽBENI POSTOPEK

Za tehnično podporo, morebitna vprašanja, pritožbe ali podajo drugih zahtev nas kontaktirajte preko:

  1. elektronskega naslova:  spletnatrgovina@kalia.si,
  2. s klicem na telefonsko številko 017459223 (od ponedeljka do petka od 7.00 do 15:00), po pošti na naslov Semenarna Ljubljana d.o.o., Bratislavska cesta 5, 1000 Ljubljana.

HRAMBA IN DOSTOP DO SKLENJENIH POGODB

Vse sklenjene pogodbe so shranjene na sedežu podjetja. Dostop do pogodbe je omogočen s predložitvijo številke naročila, na katero se pogodba nanaša.

Pogoji poslovanja veljajo od 1.3.2024.